Welkom bij Sikkens
Inloggen via e-mail.
Welkom bij Sikkens
Inloggen via e-mail.
Terms and Conditions
Bedankt!
Onze laatste verftips en inspiratie zijn onderweg naar je mailbox.
Registration complete
vergeten Wachtwoord?
Vul het e-mailadres in dat hoort bij jouw account
Change Password
Password changed successfully.
vergeten Wachtwoord??
Zou je even de tijd willen nemen om 4 vragen te beantwoorden?
Bedankt!
We sturen je af en toe kleurrijk nieuws.
Account verwijderen
Nazorg voor schilders en in contact blijven
Zelfs nadat de opdracht is afgerond, kan het contact houden met een klant kansen op toekomstig werk betekenen. Ongeacht of ze aan u denken voor een volgend project of uw diensten willen aanbevelen bij vrienden, contact houden creëert nieuwe kansen.
Bijwerken
Het in uw prijs opnemen van bijwerkdiensten gedurende drie maanden nadat u een opdracht hebt voltooid, betekent dat u in contact blijft met uw klant en toont tevens uw aandacht voor detail. Repareer eventuele slijtplekken die zijn ontstaan; het is een geweldige manier om dat beetje extra service te verlenen.
Laat van u horen
Aanbevelingen zijn de beste vorm van reclame dus het is goed bij uw klant in gedachten te blijven. Stuur hem na drie maanden een e-mail om na te gaan of hij nog steeds tevreden is en om te informeren of er wellicht nieuw werk gedaan moet worden. Het op deze manier bouwen aan een relatie met klanten helpt vertrouwen te wekken zodat u de eerste bent die gebeld wordt voor toekomstige projecten.
Presenteer uzelf
Langdurige contacten kunnen moeilijker worden nadat de opdracht is uitgevoerd. Eén mogelijkheid is uw meest recente werk te presenteren in halfjaarlijkse e-mails aan een lijst eerdere klanten. Dit houdt u hoog in hun herinnering voor eventuele nog komende projecten of aanbevelingen, en kan mensen een beter begrip geven van uw deskundigheid. Niet zeker over wat u moet schrijven? Klanten kunnen geïnteresseerd zijn iets te horen over uw recente projecten (met foto's), eventuele cursussen die u hebt gevolgd om uw kennis bij te schaven, innovatieve nieuwe producten waarmee u hebt gewerkt en nieuwe kleurcollecties die hen zouden kunnen inspireren.
Netwerken
Vertrouwen is de sleutel naar terugkerende klanten. Toon uw deskundigheid door middel van uw netwerk van aanbevelingen in de branche. Als uw klant ook nadenkt over dakbedekking, beveel dan een goede dakdekker aan. U zult zien dat uw klanten uw vertrouwde advies gaan vragen over hun projecten, waarna ook andere vakmensen u gaan aanbevelen bij hun klanten.
Voeg een nieuwe klus toe
Voeg een nieuwe klus toe
Klus bewerken
Klus verwijderen
Weet je het zeker? Alle aantekeningen, foto's en opgeslagen items worden verwijderd.
Bewaar in favorieten
Bewaar in Mijn Werk
Voeg toe aan klus
Bewaar in Mijn Werk