Welkom bij Sikkens
Inloggen via e-mail.
Welkom bij Sikkens
Inloggen via e-mail.
Terms and Conditions
Bedankt!
Onze laatste verftips en inspiratie zijn onderweg naar je mailbox.
Registration complete
vergeten Wachtwoord?
Vul het e-mailadres in dat hoort bij jouw account
Change Password
Password changed successfully.
vergeten Wachtwoord??
Zou je even de tijd willen nemen om 4 vragen te beantwoorden?
Bedankt!
We sturen je af en toe kleurrijk nieuws.
Account verwijderen
Hoe u presentaties gebruikt tijdens besprekingen met klanten
Presenteren van uw werk is een geweldige manier om te laten zien wat u kunt en indruk te maken bij uw klant. Met behulp van de Expert-app op uw smartphone of tablet kunt u uw werk digitaal zo organiseren dat uw vaardigheden het best uit de bus komen.
Organiseren van uw presentatie
Arrangeer uw werk op een duidelijke manier: bijvoorbeeld een mix van kamertypes, kleuren of gebouwtypes. Als u een specialist bent, concentreer u dan op uw deskundigheidsgebied, ongeacht of het gaat om muurschilderingen, monumenten of decoratief schilderwerk. Zie ‘Hoe uw presentatie organiseren’ voor meer richtlijnen.
Aanpassen aan elke opdracht
Als u al een idee hebt van wat de klant wil, overweeg dan een presentatie op maat te maken die relevant is voor de verwachte opdracht waarover de bespreking gaat. Door werk te laten zien dat aansluit op zijn instructies weet de klant dat u begrijpt wat hij wil.
Kwaliteit boven kwantiteit
Tussen de 10 en 20 sterke afbeeldingen is veel effectiever dan 50 middelmatige plaatjes. Dit maakt het voor de klant ook gemakkelijker er doorheen te bladeren.
Gebruik hem op een natuurlijke manier
Laat uw portfolio spaarzaam zien – harde verkoop kan ontmoedigend werken, vooral als de klant al heeft besloten wat hij wil. Uw presentatie is er om uw verkoopverhaal te ondersteunen. als uw klant een kenmerkende wand noemt, neem dan de kans te baat om hem een soortgelijk project te tonen dat u deed voor een andere klant. Samen met uw normale presentatie herinnert dit hem eraan dat u naar hem luistert in plaats van alleen maar een standaard verkoopverhaal af te steken.
Praat hem er doorheen
Leg uw klant uit terwijl u hem uw portfolio laat zien, wat hij ziet en vertel hem wat over het proces dat heeft geleid tot het uiteindelijke resultaat. Dit biedt u de kans om uw kennis en ervaring te tonen en helpt de klant het desbetreffende werk te begrijpen vanuit verschillende invalshoeken
Voeg een nieuwe klus toe
Voeg een nieuwe klus toe
Klus bewerken
Klus verwijderen
Weet je het zeker? Alle aantekeningen, foto's en opgeslagen items worden verwijderd.
Bewaar in favorieten
Bewaar in Mijn Werk
Voeg toe aan klus
Bewaar in Mijn Werk